donderdag 29 mei 2008

Rechtzetting Verslag Steenhuize van 25/5/2008

Geachte supporters;

Naar aanleiding van mijn verslag van de koers te Steenhuize dien ik een rechtzetting te doen.
In mijn verslag had ik geschreven dat de vader van Andres Saelens zijn zoon bij de koploper heeft gebracht in de laatste km. Deze informatie bleek niet te kloppen.
Het was blijkbaar (uit goede bronnen) de vader van zijn ploegmaat dat in alle euforie tussen de twee koplopers kwam gereden tijdens de laatste km.
Mijn informatie ter plaatse dat het over de vader Saelens ging, bleek niet te kloppen.
Ik bied hierbij dan ook mijn excuses aan de Familie Saelens en wens hen dan ook proficiat met hun overwinning.
Verder dank ik de Heer (ik weet zijn naam niet meer) van het Nieuwsblad voor de contacten om de verificatie van de juistheid van mijn bericht.

mvg

Marc (Fongen)

Geen opmerkingen: